tisdag 7 februari 2012

I´m bullet proof

Jag önskar att jag var det men är nog raka motsatsen. Jag kan inte låta bli att ta åt mej av elaka ord och så har det alltid varit. Kanske är alla så men gömmer undan reaktionen lite. Jag vet att jag kan säga dumma saker ibland utan att mena det och de händer när jag själv mår dåligt å de är min svaga sida. Så...  jag kan ju passa på att be om ursäkt för spydiga komentarer som jag fällt. Jag menade dom aldrig.

Ju bättre man känner personen ju ondare gör elaka ord.
Då bestämmer jag nu att alla som slänger ur sej elakheter själva har ett kasst liv, hela tiden eller för tillfället.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Bra tänkt Emma..Kram

Ebba Börjesson sa...

nej såklart jag inte gått i ide... haha men du sis vi måste ju ses snart de va jätte-super-längesen sist ;)