onsdag 1 februari 2012

Då var det februari helt plötsligt

Oh my god. MEN det är inte bara jag som vart dålig att blogga efter nyår har jag sett. Jag har inte haft lust över huvud taget bara. Tyvärr har ja vart dålig på att starta datorn över huvud taget så jag har en del att ta igen på en och annan blogg. Ikväll är jag solo och tänkte göra gulaschsoppa och sen titta på en film.
Japp, nu har jag iaf tagit mej i kragen för första gången på en månad så nu kanske de kan bli ett till inlägg under februari.

2 kommentarer:

jannice lindell sa...

Ja,men de var väl skönt å vara lite bloggfri? :) Önskar jag med kunde släppa allt ibland.. För de är jäklka skönt när man väl gör det. Skulle vi ses snart? Kollat med barnvakterna dessa helger vi prata om? Kramar

Jessica sa...

Äntligen:) som jag väntat!