lördag 4 februari 2012

Mejniack

Lördag morgon, klockan är 06.00. Det är inte vettigt att gå upp redan jag vet men man blir ju van när man jobbar så jag sitter nere vid köksbordet och kollar igenom lite jobbpapper medan resten av familjen ligger och sussar.
Jag är ju sån där som skriver upp allt som jag kan. Gör uträkningar och alla typer av listor så fort jag får chansen. Kom ihåg listor, att göra listor, inköpslistor, ekonomiska uträkningar och andra bra ideér.
De är bara så jävla skönt att ha de på papper på nått vis.
Senaste året har de vart mycket ekonomiska uträkningar på hur mycket huset kommer kosta så ja har vell fyllt ett helt kollegieblock skulle ja tro. Möjligtvis tenderar ja att va ett kontrollfreak men jag vet inte var gränsen går. 

2 kommentarer:

jannice lindell sa...

Ok... Det är lungt.. Vi kan skjuta upp det en bit framöver.. Du är duktig du som har koll på papper,uträkningar,priser osv :) jag borde med ha koll ja!

Mamma sa...

Typisk blå..