fredag 1 juli 2011

Spring för livet om det är dej kärt

Då är det träning som gäller igen. Var ut och sprang 7 km idag och vart helt slut i hettan.
Men det var skönt. Lillebror Kalle var med på cykel men han tyckte det vart tråkigt så efter halva biten vände han hemåt igen och då försvann också min hare. Jag hade tänkt persa på milen men när haren försvann så tog jag en kortare sträcka istället. Får vänta lite till, jag har en plan att springa med Andreas om någon dag och då kanske jag kan komma under timmen hoppas jag. Det är ju mitt stora mål den här sommaren.
Det är hög tid för ett försök till eftersom det var en månad sen senaste tidtagningen. Återkommer om de om någon dag.
Sovdags.

2 kommentarer:

jessica sa...

du är så duktig! joina mig och ida i tjejmilen då? ;)

Ebba Börjesson sa...

jag fattar inte hur du orkar halla pa i värmen, men saklart väldigt bra av dig! önskar att jag hade den motivationen när det gällde springning... var ute i söndags innan vi akte. tänkte de skulle bli skönt, men det var den segaste springturen jag vart med om, trots att det bara blev 3-4 km. men de är bara och kämpa pa i hettan!
kram fran Berlin sis :)