lördag 10 december 2011

Efterlängtade ledighet

Två veckor kvar. Jag räknar dagarna. Ja är just nu helt virrig och kommer inte ihåg nånting och kan inte tänka klart vad jag behöver för verktyg eller material på jobbet. Vad jag behöver är att låta hjärnan vila. Jag skulle vart mycket mer uppmärksam på Chi gong lektionerna i gymnasiet. Då var jag totalt ointresserad men nu skulle de sitta fint med lite kunskap om mental avslappning.
Nu har jag bara lite lite kvar i Uppsala sen två badrum i hemtrakten SEN är det ledigt. Som sagt ska jag ligga på soffan i en vecka mellan jul och nyår : )

Efter lite jobb på förmiddagen så kom min underbara Yx och hälsade på. Vi lagade mat och tog en långpromenad. En fantastisk kvinna i sina bästa år, som jag ser upp till och inspireras av.
En stor kram till henne helt enkelt.

1 kommentar:

jannice lindell sa...

skönr med lite ledighet! de kan behövas ibland :) ååå,tusen tack för de fina du gör i badrummet. jag e så impad!=) kramar