tisdag 28 september 2010

Dagen började med en promenad och ja fick med mej oväntat besök hem. Alltid trevligt!


Jannice och Snigel





Senare på dagen blev det en vända i skogen, något varken jag eller Andreas kan få nog av. Snigel kan inte säga nått än men vi hoppas han blir lika så vi kan grilla korv, plocka svamp och bara gå promenader. Snart är det älgjakt och jag ska vara med en dag tror jag. Nästa år är jag med med egen bössa.


Snigel får alltid sitta hos Andreas i skogen.

Jag med Andreas mössa :)

Mina nya stövlar! Ett toppenköp

1 kommentar:

jannice lindell sa...

Riktigt mysigt vi hade de idag. Nordea göras oftare. Synd att man bor där man bor med tanke på avståndet.men snart kanske man har körkort :) vad mysigt med skogspromenad. Detta saknar jag. Tobbe är verkligen ingen promenadmänniska (inte vad han har visat) så de blir lätt ensammna promenader med William.. Tack för idag. Mycket trevligt!!! Kramar