söndag 7 augusti 2011

Den där jävla milen

Jag gjorde ett försök igår igen på milen men de fattas ändå nån liten ynka minut så jag fortsätter vell kämpa på helt enkelt. Men jag känner mej ändå helt supernöjd med springningen igår eftersom det var första gången jag tog mej igenom hela milen springade. Förut har jag vart tvungen att stanna upp lite och pusta ut  och att jag inte behövde göra det nu känns som ett stort framsteg.
Tiden hade kanske hade kunnat bli lite bättre om inte ett stort träd hade blokerat vägen och jag inte tappat mobilen men inte med mer än 30 sekunder så jag hade inte klarat mitt mål ändå.

Jag ska leta upp ett annat milspår som jag kan göra ett försök på för de i Heby har jag spungit så mycket att det börjar bli lite uttjatat. Någon som vet ett bra spår/sträcka som inte är asfalt?

2 kommentarer:

jannice lindell sa...

du e duktig du som springer.. :)

Ebba Börjesson sa...

jag tycker att det borde räknas som att du klarade det om du stötte på sådär mycket problem! ;)