onsdag 31 augusti 2011

Flashback

Tiden går snabbt som alla gamlingar säger, men det är ju sant. När man tittar tillbaka är det svårt att förstå att flera år har skyndat sej förbi. Idag är det på pricken 2 år sen vi fick reda på att vi skulle få barn. Det känns både som igår och samtidigt som en hel evigehet sen. Vi var på kalas den kvällen och sneglade och log mog varandra hela tiden eftersom vi hade en hemlighet tillsammans. Bilden är tagen när Snigel är ca en timme gammal och vi är på väg upp mot vårt rum på BB. Nu pratar han och springer runt hur som helst, han tar till och med lärt sej hoppa för nån vecka sen. Det ser riktigt roligt ut när har tar jämfotahopp en eller ett par decimeter : ) 


Nu går vi in i september och hösten är verkligen här. De vet man när trattkantarellerna börjar komma de är mitt hösttecken. Så det är bara att sätta fart med höstsysslorna gott folk som riktiga pensionärer, koka äppelmos och saft, plantera om blommor, storstäda huset och det viktigaste: byta gardiner

2 kommentarer:

Mamma sa...

Jo det är ju bara och träna till PRO-mötet..

jannice lindell sa...

ja,jag kan hålla med. tiden går verkligen fort. var tar den vägen? hihi,när jag ser denna lilla bebisbild på dig o matias så önskar jag ibland att man hade en liten till. men ja,min graviditet va inge vidare för jag fick så ont i ryggen å jag va så less på kläder :P haha