tisdag 16 augusti 2011

Ett nytt pers

På 5 km ... de va inte mitt stora mål men dagen är räddad ändå. 28,32. de var en sänkning med 5 minuter så jag börjar tvivla på hur längden på spåren i Heby stämmer. Så jävla skönt att komma under 30 minuter iaf!
Jag hoppas jag inte blir smittad av febersjukan som härjar här hemma för då kan jag ta tag i milen igen. Förra gången tog det 1,04 och om jag bara kunde få 0,59,59 så skulle jag kunna lägga den här fixeringen åt sidan och bara springa för att det är skönt men just nu gnager de väldigt . . de måste jag erkänna.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Härligt jobbat:) men ta det lugnt så du inte får stresshjärta!

Ebba Börjesson sa...

härligt sis! grymt jobbat, snabbare än mitt rekord ju :)
sv: tack detsamma sis <3

jannice lindell sa...

Duktig du är!=)