fredag 14 oktober 2011

Fridaynight in the greenhouse

Den där kamerna har legat på hyllan och dammat till sej ganska länge nu. För det är inte så att jag glömmer bort eller inte orkar lägga ut bilder utan jag har inte ens använt kameran. Möjligtvis blir det bättring i helgen men jag lovar inget. Den här kvällen är jag väldigt trött och vi ska bara slöa. Jag orkade inte ens bädda om i sängen men Mr. duktig som bor här insisterade så jag slapp inte undan idag  : )
Imorgon kväll kommer bror med familj hit och ska få en matbit. En valfri 3rätters var presenten till bror när han fyllde år. Hans val var lite otippat tycker jag när man kan välja vad som helst, men vad det blir återkommer jag med. Vilken cliffhanger här på bloggen

1 kommentar:

jannice lindell sa...

nej,de e inte färdigt ännu... har betongat å de har stått i någon/några månader att torka.. nu reglas de osv.