söndag 2 oktober 2011

Söndagsrapport

Älgjakten närmar sej och jag får inse att jag inte kan vara med detta år. Det blir arbete i Uppsala istället så jag får nöja mej med jakt under någon helg. Sånt är livet men då kommer det in lite pengar istället så jag grämer mej inte så mycket.
Lördagskvällen blev en lugn hemmakväll med Jessica, Ida, Ebba och Marcus, vi spelade Brainstorm Jag kunde inte hålla mej så det blev kantarellpaj igen.
Söndag nu och frukosten är avslutat. Ebba jag och Snigel ska snart åka till Jugansbo och kolla på grisarna som ska slaktas idag, vattnet är nog varmt redan. 4 grisar ska slaktas och vi har blivit lovade några påsar kött. Mums.

4 kommentarer:

Ebba Börjesson sa...

supertrevlig kväll var det :D

jessica sa...

hålled med ebba:) trevligt trevligt och gott gott:)

jannice lindell sa...

va de någon i din släkt som sålde hjort? ör sugen på äta :)

ida sa...

Supergod paj, och väldigt trevlig kväll! :)