lördag 25 juni 2011

Stelbent

Jag tror aldrig jag har varit stelare än jag är idag. Nu är det ett par år sen jag var upp på Kebnekaise så minnet har kanske suddads ut men idag tävlar iaf om stelaste benen. Jag sprang 1.4 mil och det är de längsta jag någonsin sprungit. Skön känsla och de va helt okej att springa också, de va när jag hade svalnat som stelheten kom. Det blir nog en vilodag imorn gissar jag på.

Det var min årliga gå/springning från Heby till Jugansbo som jag utförde idag. Förra året gick jag hela vägen på 2.55 timmar och i år gick/sprang jag på 2.05 timmar.
Förra året:  tid: 2.55  Sträcka: 15km Gång
I år: tid: 2.05 Sträcka  2 km gång 14 km spring

5 kommentarer:

Mamma sa...

var det längre i år???

Mamma sa...

var det längre i år???

Emma Holmudd sa...

Yes, jag tog vägen förbi siggbo och då blev de längre: )

Mamma sa...

Jag fatta....

Victoria sa...

Du är tuff du. Tänk om jag hade samma glöd, jag kan låna lite av dig kanske, hehe :)