tisdag 21 juni 2011

Svacka men vänner botar allt

Nu har den här jävla förkylningen förstört min fina träningsform helt och hållet. De känns som jag inte rört på mej sen förra sommarn men de var bara 3 veckor sen. Igår och idag körde jag lite smygstart med träning och har tagit med Snigel på lite cykelturer, vart nog faktiskt 3 mil sammanlagt. Men imorn blir det en springtur, mmmm så härligt de ska bli.

I helgen var min 25årsdag och den var riktigt jobbig faktiskt. De var folk från morgon till kväll och jag är inte van att passa upp på alla så mycket. Eftersom Andreas jobbade så fick jag till och med ta hand om kaffekokningen.
De var ingen som sa nått om smaken, varken positivt eller negativt så jag har ingen aning om hur de vart....
När sista gästen gick så säckade jag ihop och sov gott utan att ens titta på disken.

Ja de var svackan de.
Imorn ska jag till Uppsala på kvällen och träffa Yx och de ska bli riktigt mysigt, hon är en fantastiskt bra vän.
Henne lärde jag känna för 9 år sen och jag tror vi var ganska lika och förstod varandra, därför började vi umgås. Jag drog med henne på semester upp på Kebnekaise för 4 år sen men vi hade mycket större planer några år tidigare. Då skulle vi luffa runt i Thailand men den resan vart inställd för Yx opererade akut bort blindtarmen natten innan avresan. Så istället för att sitta på flygplanet dagen efter så satt jag vid hennes säng på uppvaket. Lite nostalgi om Yx var det.

House väntar, fantastiskt lockande program.

1 kommentar:

Victoria sa...

Kaffet var super! Hehe. Tänkte faktiskt inte på att du inte brukar koka, så det är ju positivt :)