tisdag 7 juni 2011

Värme & hetta

Man kan inte tro att det är början av juni för vädret är som det brukar vara i augusti. Lilleman har det lite jobbigt för han måste dricka hela tiden för att inte torka ut helt. Och det är helt omöjligt att hålla han i skuggan så bondbrännan börjar bli ett faktum. Stackarn, de börjar redan vi ett år vad ska de blir när han växer upp. Han springer vell på hotellet i träskor och en ODAL keps.

Det bästa köptet jag gjort någonsin tror ja är cykeln för den har blivit nästan utnött redan. Jag/vi cyklar hur mycket som helst. Igår vart de 2 mil och dan före de 3,5 mil och dan före de 1,5 mil... ja de är så jävla härligt. Vi har uppfunnit en grej så Snigel kan sova utan problem när vi cyklar också. Ett balsnöre som man sätter fast i barnstolen och uppepå hjälmen, då hänger inte huvudet net till hans fötter när han somnar. Annars kan huvet hänga och slänga hur som helst när han sover och man svänger eller så men nu sitter de där de ska. perfekt.

Kvällen ska jag änga åt att kolla på fotboll Sverige- Finland och eftersom jag tycker de är lite halvtråkigt ska jag ta fram bokföringen och så får jag det vips jättekul.

Inga kommentarer: