söndag 4 september 2011

Yx - En fantastisk kvinna

 Yx och jag har haft en tjejhelg och spenderat ett dygn tillsammans. Det blir sällan vi umgås själva nu för tiden så det kändes extra kul att sova kvar och bara göra vad vi vill, hade sett fram emot det hela veckan. Shoppat, gymmat, sovit, burit flyttkartonger, shoppat igen för att avsluta med att åka till Heby och äta sushi och då fick Mr A vara med. Det finns ett superställe på Boländerna i Uppsala där vi alltid handlar sushi som heter Ayakos sushi, tycker man om Japanskt ska man åka dit. Yx har precis köpt ett hus i Uppsala och vi körde förbi och tittade på det igår. Ett mysigt hus med fint läge, men de enda jag kan tänka på är priset. I Uppsala måste man flerdubbla priset mot Sala-Heby om man ska ha en chans att få högsta budet. Vilken tur att man inte bor i en storstad för då skulle jag ha ångest över bolånen. För mej känns en halv miljon ganska lagom : )
Jag har haft en superhelg och nu är det bara att ladda för en vecka till. Men först är det sista dagen på VM och dessutom står en tur till min käre morfar på attgöralistan.



1 kommentar:

Ebba Börjesson sa...

Sv: tack så mycket sis! har för mig att tiden blev över 40, för hon sprang inte hela vägen. hon hade lite ont i ryggen sa hon :( och bilderna är tagna hos Ella i somras! :D Kram