lördag 14 maj 2011

Mer träning och övning

Jag sprang en mil igår igen och tänkte jag skulle ta mej under en timme men de sprack och jag gick in i väggen tyvärr. Orkade inte springa sista kilometern men de hade blivit en bra tid annars. 1 timme och 3 minuter kom jag i mål på. Nu ska jag bara springa milen en gång till innan loppet så då har jag min enda chans att klara under timmen. spännande!

Nu idag på förmiddagen har jag och mamma vart upp till Östa och paddlat kanot. De gick förvånansvärt bra och vi känner oss ganska peppade båda två inför loppet nu. Vi hyrde kanot på campingen och så paddlade vi sträckan som man paddlar under loppet. Så nu kan vi det också! Styra och paddla, de va inte så himla svårt, hoppas bara att de inte blir så blåsigt för då blir det desto klurigare.

De ska bli grymt. Mest av allt för att visa för sej själv att man klarar av det. Jag blir mer och mer peppad av att springa ju mer jag gör det. Och cykla också för den delen. De är så jävla kul. Alla borde springa.
När man märker att man orkar mer och mer, för jag har aldrig varit en springare förut så jag vet vad jag talar om. Ut och spring mer er : )

1 kommentar:

jessica sa...

grymmt:) vi måste också ta en tur till östa och paddla lite så man tar sig nånstans:)