lördag 28 maj 2011

Provresultat

Då var storstan avklarad och jag har fått provresultaten via mail. Jag klarade dom båda två och de känns riktigt bra. Nu fattas bara en liten tripp till Täby på onsdag så är allt fixat som står på att-göra-listan.
Jag var till södermalm och använde upp mitt presentkort på fisk också, de vart 3,5 kg olika sorters fisk, några burkar inlagd vitlök och en olja med vitlökssmak. Vi är ganska insnöade på vitlök båda två, de är ju bara så sjukt gott.
Fisken var piggvar, torsk, spätta och något som jag tyckte han kallade kattfisk, har aldrig hört talas om de förut... kan ha vart en annat namn också, jag har glömt. Men de var riktigt gott för kattfisken är redan slut.

Jag var ut och sprang igår med mamma och vi tog en tur på ca 6 km. Jag tog ingen tid och vi sprang och pratade lite och de var hur skönt som helst. Jag är så jäkla laddad inför nästa lördag så de är inte klokt. Jag längtar och är supertaggad. 3 lag till ska också vara med som jag känner så de känns extra kul att de finns kändisar på banan. Jag hoppas att de blir så kul som jag föreställer mig och att jag inte har för höga förväntningar. De är bara att vänta och se!

3 kommentarer:

Ebba Börjesson sa...

läät kul att testa på en massa olika fik, då kan man ju jämföra så vet man vad man vill ha till nästa gång! och vitlök håller jag med om att de är himla gott! ;)
Sv: jag blev riktigt nöjd med tiden, men jag kände lite i benhinnorna, fast det var ändå bättre! tror mest de berodde på att vi sprang en del på asfalt...
Och föreläsningarna gick super också! det var inte alls så farligt som jag trodde de skulle va :D
ojoj, nu får du en del att läsa, men de brukar ju bara va kul med kommentarer! Kraam sis

jessica sa...

grattis, vad kul:) det finns nåt som heter kattfisk så du hörde nog rätt ;)
Härligt att du är laddad:D jag är också så otroligt laddad, men jäkligt nervös över hur det ska gå. men mest nervös över att marcus ska bli plötsligt sjuk eller nåt sånt tråkigt. då får andreas rycka in, oavsett om han vill eller inte! ses någon dag ladyyyy!! kraaaam

jannice lindell sa...

Ååå grattis vad kul :)))