söndag 15 maj 2011

Regn

Nu har det varit soligt och fint väder så mycket att man räknar med de varje dag. De regnade och åskade för några dagar sen och nu idag igen, mycket oväntat!
Men de är väldigt härligt att vara ute precis efter en regnskur så jag hoppas att det avtar under förmiddagen. Klockan är 09.00 i detta nu. Mina plander för dagen är att cykla och träffa syster Ebba men det återstår att se hur det blir med cykleturen.
Nu såg jag genom fönstret att grillkolen ligger ute i regnet. Jag tänkte igår att de kommer inget regn så jag bär inte in dom, där fick man.

Och där kände jag lukten av en bajsblöja.... adjö : )

1 kommentar:

jannice lindell sa...

Jag tycker de är skönt att de är dåligt väder när jag jobbar ;-) Men då lider jag med er som är lediga iofs ;-) Sen slipper jag springa å vattna blommorna ute med. Har ju ett försök på odlning av gurka,morot o dill. Man får se om man lyckas sen :)