måndag 30 maj 2011

Godismonster

Det är jag. Eller rättare sagt chokladmonster. Jag har alltid ätit mycket godis och när jag tränade som mest runt 17-18år så gick det åt en 100 g chokladkaka varje dag. Låter helt sjukt nu när man tänker på det i efterhand men så var det. Jag tränade mycket också, minst 5 hårda pass/vecka + tävlingar på helgerna så de gick att hålla vikten trots den enorma godiskonsumtionen.
 Men är det något gott jag inte skulle klara mig utan är det choklad.
(förutom dom med lakrits-, rom. eller masipan fyllning)


Emmas gottelista

Choklad
Ostbågar
Cheddarpopcorn (färdigpoppade)

Ni fattar att jag sitter och är sugen men försöker att låta bli att äta idag va : )

3 kommentarer:

Ebba Börjesson sa...

Sv: det är Ida i min klass (hon som spelade Per) som filmar och sätter ihop filmen. Hon är verkligen jätteduktig på sånt, och hon har nåt speciellt program i datorn för det :D

Mamma sa...

Inge godis Emma...

jannice lindell sa...

Haha,trodde du ja.. Skaffar man barn får man inte sova förens de flyttar hemmifrån om ens då?;)) Hihi,fast W sover betydligen bättre nu än när han var mindre å de är ur skönt. Sover lååånga nätter.. Svår väckt precis som hans pappa!=) Å,de där lätt gott! =)Hemma n¨ågot i veckan?? Kramar