torsdag 19 maj 2011

Stresshjärtat

Nu har jag bestämt mej för att sluta ta tid på mina spring- och cykelturer. Jag blir helt enkelt för stressad när jag tränar och mister de härliga. Jag vet att jag klarar en mil och jag vet att jag orkar ta mej egenom läderloppet så de finns ingen riktig vist med att ta tid jämt och ständigt. Jag kanske gör det bara en gång i månaden istället för man hinner ändå inte förbättra sej så snabbt. Så det här med att ta sej egenom milen under en timme får vänta några veckor eller månader till.
Imorse när jag var ut och sprang fick jag stresshjärta och de tog flera timmar innan pulsen var normal igen. Jag tror det blir bättre utan tidtagning för då kan jag inte sätta någon press på mejsjälv.
Jävla balansgång för att få allt att funka. Men jag vill klara milen under en timme innan jag är nöjd.

Inga kommentarer: