tisdag 15 november 2011

Hur torkar man sej?

Jag har funderat för mejsjälv de senaste gångerna jag har duschat. Eller efter jag duschat när jag torkar mej. Det blir alltid att jag torkar mej i precis samma ordning och jag undrar om det är lika för alla.
Jag börjar med ansiktet, sen höger arm sen vänster arm, bröst och mage. Sen torkar jag håret och sist nedre delen av kroppen. De är som att hjärnan är inställd på den ordningen för det går automatiskt varje gång.
Jag undrar om jag torkar höger arm först bara för att jag är vänsterhänt eller om det är vanligast att torka höger först.... eller om alla normala människor torkar sej på olika sätt varje gång. Fan vilket dilemma, hur ska jag kunna reda ut de här.

6 kommentarer:

Mamma sa...

Sluta tänk..

Emma Holmudd sa...

Å mamma. . . skriv hur du torkar dej istället så jag kan utvärdera. Det är min uppsats till doktorsavhandlingen som står på spel.

Ebba Börjesson sa...

hahahah, jag kör också alltid samma ordning så du kan ju lägga in de i dina beräkningar sis,
fast jag tar håret sist... ;)

jannice lindell sa...

hehe,jag har två handukar när jag har duschat färdigt.. haha.. en för kropp å en för hår. jag torkar håret först å sen kroppen. börjar från huvudet å ner =)

Nja,skulle vilja ha en ny bild nu. Denna bild känns så gammal typ =) Kram

Li Eriksson sa...

Haha! Du är rolig du Emma:) jag har alltid två handdukar, torkar först ansikte, sen sätter jag upp den som en turban på huvet. Sen tar jag den andra handduken å torkar först vänster arm dem höger. Sen går jag bara neråt :p haha!! // Li

Mamma sa...

Okey då Emma. En doktorsavhandling kan man inte säga nej till.. Först snor jag ihop håret i en handduk, sen torkar jag höger arm först, vänster arm, tuttsen och magen, ryggen, sen höger ben och avslutar med vänster ben. Nu väntar jag mej en inbjudan till doktorandexamen.. Puss min lilla fjolla...