söndag 3 april 2011

De senaste dagarna

Jag och Snigel har haft en inomhus dag idag. Bara en timmes promenad imorse och om de blir allt vi blir ute på hela dagen är de otroligt lite måste jag säga. Men vi har inte några riktigt bra regnkläder till lilleman och han ska ju plaska i minsta lilla vattenpöl. Andreas tog några timmar i skogen men de va väldigt blött där med så han tröttnade snart. Jag och Snigel tog och sov middag och mös, jag unnade mej en ansiktsmask. Ja den är genomskinlig så de är därför den inte syns alls på bilden. Sen har jag inte lagt upp bilder på länge så här kommer lite från dom senaste dagarna.


Vi var och tittade på lammen som är nyfödda,
två är flasklamm och de är syster Ebba glad över

Min farmor och farfar fick besök av oss också. Har inte sett dom på länge så de va kul.
Hon är lite gammaldags och skulle absolut klä på Snigel overall och skor och alltihop även
fast vi bara skulle gå 10 meter till bilen. Så hon fick göra de och jag klädde av honom efter 10 sekunder.
Är de inte typiskt dom äldre.

Snigels julklapp från kusin Lucas. Han tycker de är superkul att åka
så man får springa runt och skjutsa honom från tvn till kylskåpet
fram och tillbaka fram och tillbaka


Väldigt lik Andreas när han var liten


Så dom roliga vattenpölarna, stampa


känna


3 kommentarer:

jannice lindell sa...

mysiga bilder är de allt=)

Ebba Börjesson sa...

låter som farmor! haha ;D

jannice lindell sa...

De finns olika sätt men detta jag testa är enkelt! Köp dig en färdig riven påse med västerbottenost å vispa med rumstempurerat smör. De står på förpackningen hur du gör :)) De var faktiskt gott! hihi. Ha på mackan,maträtter är mums :) De smälter lite granna. Hade på laxen å de va mums. hihi