lördag 2 april 2011

Mysig kväll

Tack Ida, Jessica, Victoria, Yx och Tetan för en mycket trevlig kväll hemma hos mej igår. Jag hade bjudit in till en Måbrastund och vi hade peeling och ansiktsmask, sen fikade vi med sockerkaka som Andreas bakat tidigare på dagen och Wertersglass som jag gjort. De är inte ofta som jag umgås med bara ett gäng tjejer men de är himla kul att skratta av sej ordentligt. Man behöver inte alltid dricka för att umgås de kan, tycker jag iaf, vara lika kul ändå. Och den här gången vara jag bara riktigt nervös i typ en timme före så de går framåt i utvecklingen. Och de var riktigt kul att några bokade en egen Måbrastund, känns hur kul som helst. Nu får jag lite ordentlig träning och de är precis vad jag behöver.

2 kommentarer:

jessica sa...

tack själv, det var toppen. och glassen var det bästa jag ätit. och när jag ändå är på gång här med mitt beröm så kan jag passa på att säga att du är fantastiskt duktig på att hålla partyn! :)

Mamma sa...

Det var ju de jag sa Emma, du är duktig