torsdag 28 april 2011

Springningen fortsätter

Jag kämpade mej igenom 1 mil igår igen. Spåren i Heby är väldigt fina så det går ganska lätt att springa. Tredje gången i mitt liv som jag springer en mil alltså och det tog 1 timme och 3 minuter den här gången. En minut sämre än förra men jag är väldigt nöjd ändå. Mats var med och sprang och det är riktigt skönt att ha sällskap även om vi inte sprang brevid varandra hela tiden. Om man skulle ramla och bryta foten eller nått så är det skönt att veta att nån mer finns i spåren och så kan man bli lite extra peppad av att springa med någon. Jag har fortfarande som mål att springa under en timme innan det är dags för läderloppet. Springningen fortsätter. .. . . .

3 kommentarer:

Ebba Börjesson sa...

du klarar det nog! 3 min är ju inte så mycket ;) lycka till sis <3

Victoria sa...

Åh, du är så duktig. Tänk om jag med kunde vara lika målmedveten. Jag kämpar mig fram med träningen men fick en chock när vi skulle prova löpa häromdagen. Shit vad dåligt skicka jag är i!! Haha.

Kram

jannice lindell sa...

duktiga du!=) ja ska börja med lite promenader eftersom de va hur länge sen jag sprang eller ens träna.. körde iofs sprinngn me jobbet igår.. kul med jobbigt!=)