måndag 27 december 2010

bättre sent än aldrig

Det kan tydligen hända att tiden flyger förbi. Jag har inte skrivit på bloggen på över två veckor men det har jag helt enkelt fått prioritera bort. Nu har jag ett par lediga veckor framför mej och då ska jag nog försöka få in några inlägg. Julafton har passerat och nyår närmar sej. Har fått en massa bra klappar och det bästa var knivset, vantar, vinterskor, bio+barnvakt så till avkoppling några böcker och filmer, återkommer om de när jag sett eller läst nått av de.
Idag har syster varit här hela dagen och vi har myst lite, lagat mat tagit en promenad och kollat på film. Kycklingsallad gjorde vi för att få lite lätt mat efter all julmat så tittade vi på Twilight filmen, himla bra var den.
Har lånat dom andra två filmerna så dom ska jag titta på när jag har lite tid över.
Läggis för mej klockan 22, gonatt

2 kommentarer:

jannice lindell sa...

Kul å se dig när jag kom från affärn:) kul att du skriver igen. De var ju verkligen länge sen man "hörde" något från dig:) god natt

Ebba Börjesson sa...

Himla bra dag hade vi! Det var så länge sen sist vi hängde. Och man ser på snigel att han växt, han har blivit längre! Kram <3