lördag 11 december 2010

En kanonhelg?

Det börjar bli lite stressigt på jobbet nu till jul så igår jobbade vi över lite. Vanigtvis slutar vi klockan 14 på fredagar men igår jobbade till 16. Så det vart som en vanlig dag men vi fick betalt fölr 10 timmar så det känns helt okej. Kan bli en del övertid nästa vecka också går det rykten om, men nu är det helg så ingen mer tanke på de.
Jag stannade till i Uppsala igår och köpte 2 suchi tallrikar att överaska Andreas med. Vi har pratat i flera veckor om suchi och nu tyckte jag att det var dags. Jag tror han vart nöjd för alla bitar tog slut. Ruggigt gott. För er som inte testat så finns det vegitarisk suchi som är bra att börja med. Det enda råa jag äter är lax sen har jag inte vågat nå längre. Men det finns rå mussla, rå tonfisk och en massa sånt där. Mina favoriter är lax, avokado och räka, bra tillagat är det oslagbart.

1 kommentar:

jannice lindell sa...

Har svårt för sushi. Men man lär testa någon gång i livet. Frågan är bara när?! Jag är feg! :) Tack så mycket. Jag gillar den bilden också på något sett. Haha=) Kramar