söndag 5 december 2010

På ett bygge

 Arbete arbete arbete, det handlar mycket om det just nu för mej. Jag åker halv sex på morgonen och kommer hem runt halv sex på kvällen. Jag trivs väldigt bra och det känns som jag börjar komma in i det igen. När jag var lärling skulle skriva in negativa och positiva saker i lärlingsboken och jag kom å tänka på det igår på jobbet. Det enda negativa som står i min bok är att jag hade lite stökigt runtomkring mej där jag jobbade. Tyvärr stämmer det fortfarande och jag tror inte jag kommer att få någon ordning på de. Jag skrev en lapp till den som bor i lägenheten att hon får ursäkta röran och att jag ska städa imorn. : )
De andra har fina system och allt skräp ligger i fina ihopvikta högar så det syns inte att det är skräp, jag ska försöka ta efter.


Här har jag röjt upp lite iaf


Badrummet jag sätter just nu, lite av golvet kvar bara

Skitiga jag, underbart att ha ett jobb man får jobba ordentligt!

1 kommentar:

Ebba Börjesson sa...

jag är inte förvånad över att du har svårt att hålla det städat! haha ;)