måndag 24 januari 2011

TippTopp

Ja sisådär ja, då var vi back in the game igen.

Snigel går och går och går och går, och han skrattar hela tiden för han tycker de är jättekul. Han går inte hur långt som helst men han knallar på 5-10 steg innan han tappar koncentrationen och sätter sej ner : )

Jag är mest glad för att slippa spy.

Jag ringde massor med samtal idag, såna här som behövs ibland. Beställa mer pellets, boka tid för tandläkarn, ja ni fattar.
Bland annat så har jag fått tips av min bror att det finns bättre banker än Sala sparbank, så jag ringde för att kolla upp de. Dom hör vell av sej i veckan få se vad dom kan erbjuda men första intrycket var bra. Vi hade inte ens tänkt på att man kunde vända sej till en annan bank så de var ett bra tips.

Så ringde jag dagis för att fråga hur det går till. Det var ca 4 månaders väntetid så ifall vi väljer att sätta Snigel på dagis så blir det tidigast till september. Bara tanken på att ha han på dagis är konstig, ska nån annan få se Snigel mer än jag själv. Jag vill. Men så är det här i livet. Vi har inte betämt hur vi ska göra än jag tycker inte alls om Heby skola så jag skulle helst vilja ha Snigel på ett annat dagis om jag fick välja. En flytt skulle inte vara fel men det gäller att ett drömhus dyker upp.

Att sussa är viktigt för mej så jag ska göra det nu... sova mycket göra mej glad helt enkelt. zzzZzZZzzz

1 kommentar:

jannice lindell sa...

Man är alltid lite tänkande över vad man ska välja för dagis. Vi velade mycket. Men jag rekomenderar bullebyn östangården.Verkligen riktigt bra gäng som jobbar där och lär dom massor att göra. Men ni var påväg från Heby antar jag?? Hoppas ni hittar något passande =) Ja,de är ju väntetid på dagis så om ni väljer Heby så rekomenderar jag att ställa er i kö snabbt beroende på när vi vill ha in honom=) Roligt att han är ute och går.. ALltid kul!! Ses snart borde vi göra. Är du ledig något nästa vecka eller jobbar du i veckorna?? Jag jobbar nästa helg med. Kramar