tisdag 11 januari 2011

Vår.... någonstans..?

Så då var det vardag igen, jobb och ett kämpande med att få någon sömn om nätterna. Jag måste hålla med min vän Jannice om att man längtar till sommaren. Tänk att gå barfota ut på gräsmattan, grilla! bada och cykla. En av mina passioner är att cykla, de är bra helt superhärligt. Frihetskänsla och motion. Jag ska köpa en cykel i vår, en sån riktig cykel. Jag har alltid haft kärringhåndor och dom funkar ju fint men de går inte att trampa på ordentligt. I nerförsbackar går de inte att trampa för man lär trampa i superspeed i sånt fall. Jag vill kunna cykla typ 4-5 mil en kväll så där bara och då krävs en lite bättre bike.
Yes, (bara) 2-3 månader kvar till våren.
Uppmuntrande eller katastrof?

2 kommentarer:

jannice lindell sa...

Absolut! Härligt med sommaren. De är den bästa årstiden enligt mig :) Cykla är underbart de med.. Tyvärr måste jag tacka nej till IKEA! Jag jobbar nämligen på lördag till 16,30.. Hela helgen är uppbokat mer eller mindre. William fyller 3år på tors och ska ha kalas på söndag!Fre är jag ledig från jobb men då kanske du jobbar? Men hur jobbar du i veckorna? Har du fasta tider? Hur har du de nästa helg då? Nästa helg ska jag bara på en fest med jobbet för vi ska uipp på 5 skift i början av februari! då ska vi ha en splittfest. Men kan nog resten av näst,nästa helg..

Ebba Börjesson sa...

jaa, jag längtar också till våren och sommaren! vet inte om det är bra eller dåligt med 2-3 månader kvar... lite både och tror ja :D kram