fredag 8 oktober 2010

Kalas och Snigelframsteg


 
Jag och Andreas hade barnledigt en natt i förra helgen och då åkte vi till Gävle och bodde på hotell. Vi hade med oss den här bilden och jag kikade på den en gång faktiskt, ja trodde nog att de skulle bli fler men jag hade fullt upp att njuta av sömn och avslappning =) Otroligt skönt med nån natt barnfri ibland!




Men nu ska jag berätta vad som hände igår. Två saker,  den ena var att Snigel lärde sej sitta utan stöd. Jag testade på förmiddagen och då satt han i fem minuter och sen under kvällen var de lätt en kvart som han klarade av. Väldigt kul med framsteg, dom kommer alltid så oväntat.
De andra som hände var ett kalas. 23årskalas närmare bestämt. Bror fyllde och här kommer en bild på han och Lucas. Lucas som har fått två tänder och både kan krypa och ställa sej upp föresten!

2 kommentarer:

jannice lindell sa...

Vad kul med framsteg de är alltid kul.. Man blir så glad :) Kul med kalas och Gävle. Man behöver verkligen vila upp sig och ta hand om sig själv med. De är väldigt viktigt! =) Kramar

Ebba Börjesson sa...

Va kul! Dom lär sig så snabbt :)