lördag 23 oktober 2010

Kyliga dagar

Kyla och frost. Is på vattenpölarna och vinterjacka på. Jag tror man kan börja säga att vintern är här nästan.
Snigel har fått lite nya kläder som är varma och goa. Mössan är ny men den räcker nog ändå inte till när de blir riktig vinter. Overallen fick han i doppresent av Rut&Elon. Den är perfekt och har värmt Snigel hela  hösten

Ett nytt tix som Snigel har att dra in och suga på underläppen

En randig fleeze tröja som är så här härligt färgglad. De gillar vi. Dessutom en grå hoodtröja som är vadderad och riktigt varm. Nu klarar han sej ett tag till. De här kläderna är nästan de första vi köpt för vi fick så himla mycket när han föddes.

Nu hoppas jag att de blir en vinter med snö så vi kan åka pulka. Jag har alltid tyckt om att göra de och tvingade ut min lillebror Kalle till Holmens hage nån vinter bara för att de skulle kännas så dumt att springa där i backen själv när man är i 20års åldern. Tyvärr råkade jag ha sönder hans en pulka när jag körde i ett gupp på vägen ner =)
Man ska ha barnasinnet kvar hela livet om det går. De är mitt måtto

1 kommentar:

jannice lindell sa...

Söt bild på honom:) vad har han för stl på kläder nu??