tisdag 16 november 2010

Arbetsglädje : )

Andra dagen på jobbet idag och vilket bra ställe jag har hamnat på! Väldigt trevliga, bra och hjälpsamma arbetskamrater och himla bra ställe. Dessutom går de mycket bättre än väntat att pendla. Jag hoppas det fortsätter lika bra för de känns toppen. Skitig om händerna och trött på kvällarna, precis som de ska va ; )

Måste skvallra om vilken lyx jag har nu för tiden : ) Dom här två dagarna har allt vart klart när jag kommit hem, maten är färdig och allt annat är undanplockat, ingen disk och sånt. Bara att sätta sej och äta. 7 poäng till Andreas. Jag har inte lagat mat sen i fredags när vi hade gäster.

Nu blir de vila så jag orkar med hela veckan. De är väldigt tröttsamt i början när allt är nytt, nytt ställe, nya människor och väg att åka, Allt nytt och de tar några veckor innan man kommer in i de och då går tröttheten över. Men snart är det ju julledigt ; )

2 kommentarer:

Ebba Börjesson sa...

Ja, just det! Du har ju börjat jobba igen! Va bra att du trivs :D Kram

jannice lindell sa...

Skönt att du trivs. De är ju väldigt viktigt!=) Kul att jobba igen och träffa lite äldre att prata med och bara umgås,eller bara göra något annat. Så skönt så. Skönt att du bara har de serverat när du har jobbat. De är du värd. Här kan jag tala om att jag får inte lika service. Man önskar. Men hur ska man inttala en gammal hund att sitta?? Var någonstans jobbar du föresten?=) Jo,tänkte på må-bra kvällen. Kan jag höra av mig imorgon om jag kommer eller ej. Vet inte riktigt hur de blir för jag ska ev bort. Men hoppas jag kan! KRAMAR