fredag 26 november 2010

Virriga Flickan

De är märkligt hur saker bara försvinner hela tiden, de är alltid nått som är borta fast man såg de alldesles nyss. Nu är det mest kabeln mellan kameran och datorn som jag la undan i söndags för vi hade gäster och nu är den helt borta och jag har letat överallt. Vissa saker är det bara så med, jag får alltid leta efter den här satans kabeln, jag får leva med de : )
Annars är det ofta jag springer och letar efter tofsar, Snigels napp och nycklarna till bilen och ytterdörren så klart. Jo mobilen också, det kan jag inte förneka eftersom jag bara svarar på vart tredje samtal : /
Jag antar att det är så här för de flesta men de är såå frustrerande så man vill välta köksbordet eller kasta nått glas i backen. Känner ni igen er... eller är det bara jag.

Va föresten in och jobbade hos en kille i 25årsåldern idag som verkar säga precis vad som helst. Jag fick en komplimang eller nått liknande ...
Han sa " Det är ju verkligen trevligt att man får se en välutrustad kvinna ibland."
Jag går inte in mer på de men efter allt han sa skulle jag kunna anmäla han om jag ville. Han sa allt dock med glimten i ögat och jag skulle ju kunna slå han på käften om jag kände för de   = D
good day

1 kommentar:

Ebba Börjesson sa...

Jag fattar va du menar, jag kan vara helt senil ibland!! Haha, men tror du vi kan ses nåt i helgen, det var ju så länge sen sist :D <3