lördag 27 november 2010

På tal om virr...

Jag brukar ta av mej ringen när jag jobbar, sover och målar och sånt så den brukar hamna på lite olika ställen helt enkelt. För några veckor sen tog jag av mej den när jag höll på med nått (kommer inte ens ihåg vad) och nästa dag när jag skulle ta på den igen så hittade jag den inte. Jag letade på de vanliga ställena på sängbordet och badrummet men där låg den inte. Jag letade och letade men den var helt borta och det var ingen av oss som hittade den eller sprang på den rätt va de var. Så jag hade planer på att leta igenom damsugarpåsen och såna där riktigt konstiga ställen. Saker som försvinner brukar dyka upp rätt va de är och de gjorde den nu också. Igår kväll när vi kom hem och körde in vagnen och tog av oss ytterkläderna så låg ringen mitt på golvet i hallen. Var den ramla ifrån eller om nån sparkade fram den på nått sätt har jag ingen aning om men nu sitter den på fingret igen och jag får va lite noggrannare med att lägga den på en hylla : )

Lilla Jessica och jag var "wild and crazy" igår kväll och provade på nya pizzor. Det är alltid så att man tar samma sort som man brukar även fast de finns typ 100 att välja mellan. Heby pizzeria har blivit lite sämre än för några år sen så vi beställde på Verona. Acapulco och Lasse special besällde vi och de var en hit, speciellt Acapulco. Om man inte testar nya saker med risk för att de blir skit så kan man inte heller få nått bättre nån gång. Oj vilka visdomsord över några pizzor.
Adjoss

1 kommentar:

Jessica sa...

jag är så stolt att vi klarade att prova nåt nytt! det känns som jag har gått ännu ett kliv i mitt liv. och nu får du läsa min blogg:D