tisdag 2 november 2010

Må-bra-stund

Igår var jag inbjuden till min mamma på en Må-bra-stund. Jag hade ingen aning om vad hon hade tänkt och planerat utan de enda vi gäster fått veta var att vi skulle ta med en balja till fotbad. Elva tjejer som pladdrar och skämtar, kan det bli annat än roligt? Jag hade jätteskoj och blev så imponerad att jag själv ska ha en sådan kväll i början på december.
Jag vill därför inte avslöja för mycket om vad som hände för det ska vara lite överraskingar.
Min måbrastund kommer inte att handla om fotbad utan något helt annat och jag ser fram emot de väldigt mycket nu. : ) Om mina gäster kommer allihop så blir de en väldig åldersmix och de brukar jag gilla.

Förra vintern var jag och mamma till Yx på ett sexparty. En firma, Lustgruvan har jag för mej den hette, kom hem till Yx och presenterade deras produkter. Fantastiskt kul och mysig kväll. Man fick känna och klämma på alla produkter och smaka eller smörja in med dom man kunde de med. Yx bjöd på lite smått och gott och så drack vi lite vin. Dock fick inte jag dricka de eftersom jag var gravid, men jag tror ja hade lika kul ändå. 
Det är oavsett vad man gör alltid roligt att träffa och umgås med sina vänner, det behöver inte alltid vara alkohol inblandat utan de kan lika gärna vara en stund på kvällen en helt vanlig söndag! : )

1 kommentar:

jannice lindell sa...

Kul med må-bra stund! Jag vet inte hur jag ska göra. Börjar jobba kl 19 den söndagen och jobbar 12 immars. Får se hur jag gör. Hade varit kuL! Jo,vi kan ses nu på fredag. Vilken tid? Vi ska ha besök vid 17 tiden här i Vansjö för att fira Tobbe som fyller idag. Ska hämta W på dagis tre ungefär. Men tänkte du vi skulle ses en stund efter de eller? Kan du någon annan dag? Ja,just ja. Du börjar jobba snart. Ska de bli kuL?=) Kram