lördag 13 november 2010

Bokslukaren Emma

Jag skrev ett inlägg om böckerna i Twilight serien för ett tag sen och jag läste de tre första böckerna på en vecka. De står på framsidan på allihop: "Varning vansinnigt beroendeframkallande" och de stämmer för min del. Jag vet inte om jag läst tre böcker på så kort tid förut men de här med fantasy är härligt. Nu har jag hälften kvar i den sista boken och jag tar alla chanser jag får att läsa, tyvärr går de ut lite över nattsömnen så jag måste nog läsa ut den innan måndag morgon då jag börjar jobba. För den som gillar de overkliga kan jag rekomendera


Svenska titlarna på Twilightserien
Om jag kunde drömma
När jag hör din röst
Ljudet av ditt hjärta
Så länge vi båda andas



Vårt nya favoritsnack, stekt sparris med lite vitlök och salt. MUMS


Gammalmodigt kanske men ibland är de kul med lite vanlig postlåde post : )

Snigel letar lämpliga ställen att resa sej upp

3 kommentarer:

jannice lindell sa...

Jag är inte med riktigt i Twhilight böckerna o filmerna dirket.. Har bara sett ettan och tvåan på film. Meen vill såklart se de andra med=) Söta bild på lilla Matias och vad gott de lätt med sparrisen.....

Ebba Börjesson sa...

det såg himla gott ut, måste ta och prova det nån gång! :D och det är roligt med lite brev ibland, ska försöka komma ihåg att svara. jag får ju nästan aldrig brev, så det uppskattas ;D kraaaam

Victoria sa...

Åh, erik och jag har precis sett filmerna med Twilight, åh gud så bra dom är, vi är helt fast :) Jag trodde aldrig att det skulle vara något för mig när man hörde om dom men nu har jag en ny åsikt om det :) Ha det bra, kram