lördag 27 november 2010

Må-bra-stund

Snälla och duktiga Terese var och hälsade på med sin packning förra helgen. Vi var ett gäng damer som fick en riktigt ordentlig ansiktsrengöring. 4 olika krämer som gjorde huden bäbislen i flera dagar efteråt. Fantastiska produkter som jag är helt såld på och har shoppat loss : )
Jag hade bjudit in till en Må-bra-stund och gästerna var:
Yx Kristina Modern Jessica IngMarie Fia Ann
Alla utom en verkade nöjda över tillställningen, men så är det nog alltid, någon som inte uppskattar det på rätt sätt. Det var lika när jag var på en tidigare må-bra-stund. Jag hade iallafall väldigt trevligt och det var kul att träffa lite nära och kära en helt vanlig söndag. Så tack till er gäster som ville komma och ha en trevlig stund hemma hos mej.
Som tilltugg hade jag gjort två sorters snittar, en med hemgjort skagenröra och en med brie pistage och honung plus en tallrik med vanlig skivad honungsmelon. Själv älskar jag räksnittarna och skulle ha kunnat äta upp allt själv men jag försökte hejda mej en aning. Superenkelt att göra så jag bjuder på receptet

Philadelphiaost
Turkisk yoghurt
lime
räkor

Det enda man behöver veta är att det bör vara lika mycket ost som yoghurt så att ingen av smakerna tar över den andra. Sen är det bara att fyllas på med räkor och lime efter den egna smaken. Rosta några skivor bröd i ugnen och bred på lite smör så blir det extra gott. Mumsmums till magen säger stopp för tredje gången


Alla damerna på bild och Terese längst t.v. visst är hon en riktig snygging


1 kommentar:

Victoria sa...

Åh, vad trevligt :) Nu är du fullutrustad med aloe vera produkter hemma då? hehe.

Kram