tisdag 15 februari 2011

Favoritsidor

Min bror brukar säga att han ska "blocka", det betyder att han ska sitta och spana på Blocket. Alla har sina favorit hemsidor som man inte kan få nog av. Jag har ju så klart denna blogg som jag tycker om att hålla på med. Sen lågstadiet har jag skrivit mycket och nu slipper jag göra det i massa kollegieblock : )
Men en sida som jag kan spana runt på hur länge som helst är Byggahus.
Ett av mina stora intressen är renovering av bostäder. Kul att lära sej hur man ska göra och kul att ta del av andras ideér. I Söndags satt jag i en timme och läste om hur man kan och inte kan göra när man byter avloppsstammar. Lite udda kan jag hålla med om men man vet aldrig om man får nytta av kunskapen någon gång.

Emmas mest besökta sidor

1. Blogspot
2. Byggahus
3. Recept
4. Hemnet
5. Youtube

1 kommentar:

mamma sa...

Jo stammbyte är ju intressant...