måndag 28 februari 2011

Sport

Andreas har ju ett riktigt sportintresse och de spelar inte så himla stor roll vad de handlar onm för slags sport. När det var OS sist så ställde han klockan mitt i natten några gånger för att titta, även fast det var arbete dagen efter. Han blir helt inne i de flesta sporter när det är svenskar med och till viss del kan jag förstå : )
Jag brukade slötitta på golf förr även fast jag inte kunde regler och sånt, alla tycker de är vrickat men ja tycker de kan vara ganska avslappnande. Men sen jag träffade Andreas har jag börjat se en hel del sport av olika slag. Faktiskt så är det vissa saker jag själv fastnat för också. Nu när det är skidVM så är det en hel del jag tittar på om jag har tid. Både utförsåkning och längd är himla skoj och de är extra kul när de är så många bra svenskar med. Idag klockan 13 är det 10 km klassiskt för damerna och Kalla, Haag, Ingemarsdotter och Lindborg är med. Men som alla andra lär jag nog säga att de blir norsk seger....

Innan dess ska jag hinna med en handling så de är bäst jag sätter fart. Storhandling med lång inköpslista blir det idag. Hej

2 kommentarer:

jannice lindell sa...

hehe,jaså de gjorde han?? där ser man.. sport är kul å titta på,kanske inte all sport men de mesta gillar jag=) hihi.. ska vi ses snart?? kram

Ebba Börjesson sa...

Jag ar avis sis!! Missar typ hela skid-VM nar jag ar borta... men jag far hitta pa massa annat har. Trivs superbra :D