söndag 27 februari 2011

Vill sova

En kväll som denna och Snigel vill aldrig somna, han sover nästan inge mer timmar än vad jag själv gör. Märkligt eftersom dom säger att barn sover mycket. Men 9 - 10 timmar per dygn räcker åt lilleman. Jag håller tummarna nu att de börjar närma sej läggdags för jag är helt slut idag. !
Cyklade 3,6 mil idag på moderns träningscykel. Men jag längtar till utecyklingen väldigt mycket. Och jag längtar till springspåren här i Heby. Lite hoppfullt eftersom det är plusgrader iaf.

Syster har landat och verkar ha de ganska gott med riktig USA frukost med bacon och ägg : ) Undar om det går att vara i USA några veckor utan att gå upp i vikt. Ja iaf... de är skönt att de verkar bra och jag hoppas snart få mer info om vad som händer.

4 kommentarer:

jannice lindell sa...

Längtar med till ute cyklingen. Den är roligare:) sen härliga promenader osv:))

Ebba Börjesson sa...

Jadu sis, jag tror faktiskt att det kommer ga att inte ga upp allt for mycket i vikt. Vi at ganska latt lunch, typ fruktsallad och pyttelite av nagot pizzaliknande som var supergott! :D Nyss kom vi hem, jag va och shoppade mat, och sen nyss sa var vi pa balett. Inte superkul kanske, men nytt. Har aldrig varit pa det forut.
Kraaaaaaam <3

Ebba Börjesson sa...

glomde mejlen... ebba.borjesson@skola.sala.se
skicka garna ett mejl, kul med lite lasning pa svenska ;)

Mamma sa...

Snigel sov nu...