tisdag 22 februari 2011

Poff så blir det nya tider

Då var det nya tider helt plödsligt och istället för att jobba åt andra ska jag jobba åt mej själv. Ett eget företag är på gång. Något jag funderat på i flera år men inte vågat mej på, nu fick jag en spark i r*ven och helt plödsligt är det på G. Ingen idé att blicka bakåt eller vela som jag brukar göra utan det är bara att köra på i full fart framåt. Så alla som vill ha ett nytt snyggt badrum behöver inte leta länge efter en plattsättare som bara gör fina jobb : )

3 kommentarer:

jannice lindell sa...

å,jag ska höra me T om han löäjer något.. Han hade tänkt göra de sj med sin pappa. Men man vet aldrig ;)

Mamma sa...

Du är så duktig Emma...

jessica sa...

wow häftigt!! det där kommer ju du fixa utan problem. men har du slutat i märsta?