torsdag 17 mars 2011

Full fart med träning

Idag inviger jag träningen för Läderloppet med knappt tre månader kvar. (Har cyklat lite innan men jag kan inte säga att de räknas) Körde ett litet miniläderlopp idag med 4 km spring, 2 km rodd och 10 km cykel. Det tog mindre än en timme och de måste jag känna mej helnöjd med eftersom jag inte sprungit sen förra sommaren och då vart de inte heller mycket eftersom jag precis fått barn då. Kändes bra i kroppen och nu har jag en tid att jobba vidare på. Ska bli riktigt skoj att se om man blivit snabbare efter en månads träning..
Fick en träningskalender i julklapp och den ska jag använda för att notera all träning jag gjort och vilka tider jag fick. Lycka till till mej..

3 kommentarer:

Ebba Börjesson sa...

å i helgen blir de mer träning! ;) kram

jannice lindell sa...

Lycka till! Jag önskar jag också var så duktig som du=)

Mamma sa...

Ååå, Emma jag blir bara trött på att tänka på läderloppet