onsdag 2 mars 2011

Kort kort

Ja snart börjar kalasmaraton. Fyra kalas på en vecka. Imorn är första och då fyller Jessica år. Hon önskade sej chips, lösgodis och ostbågar så jag ska åka till OLW och Godisprinsen nu för att kolla om jag kan få storköpsrabatt.
Sen ska jag snart börja på med ett badrum som ska flytspacklas och kaklas. Jag har bokat in mej på två kurser också denna månad. En om deklaration och en om tätskikt. Så de är full fart kan man säga.
Men jag måste ju säga att de inte är helt fel med lite ledighet : )

3 kommentarer:

jannice lindell sa...

skönt med lite ledighet!=) de behöver man allt ibland... =)

Ebba Börjesson sa...

Sv: det ar typ en vinterdans. det ar frivilligt, och man maste inte vara superfinkladd tror jag. ska bli kul tror jag! :)

jessica sa...

chipsen var det bästaste! tack, min helg är räddad.