torsdag 3 mars 2011

Lasergame

Igår kväll var jag på Lasergame i Uppsala. De var första gången jag gjorde nått sånt och de var superkul, även fast de tog nästan hela omgången att fatta hur och vad man skulle göra. Vi var nio stycken och körde killarna mot tjejerna. Tyvärr vann killarna lagtävlingen men min vän Sarah samlade ihop mest poäng av alla så hon vann persontävlingen. De kostade 85 kr/person och man fick springa runt och skjuta i 20 minuter. Ganska kort tid men de räckte för man vart helt slut. Iaf så är Lasergame nått jag kan tänka mej att göra igen. Resten av gänget åkte och lirade biljard efteråt men jag var totalt slutkörd så jag åkte hem. Väl hemma deckade jag i soffan och sov där hela natten, så jag var egentligen för sjuk för att vara ite och roa mej på de där viset!

2 kommentarer:

jannice lindell sa...

kul med lasergame. de körde vi på en möhippa förut å de va skoj!=) å,stackare. hoppas du piggnar på dig! Kanske pigg idag ist=) Kram

Mamma sa...

Huvudsaken man har roligt...