söndag 13 mars 2011

Mello

För första gången på fler år tittade vi på melodifestivalen igår. Men de kan ju bara vara småbarn som röstar för dom tre sämsta bidragen kom alla på bra placeringar. Eller är det vi i våran lilla famlij bara som har dålig musiksmak? (Jag syftar på Danny, Saade och Sanna Nielsen)
Vinnaren var ett skämt som kommer komma sist på stora finalen, och bra är nog de för de kostar en skaplig peng att arrangera stora finalen.
Jag kommer nog att fortsätta lyssna på Sara Varga, Swingfly och eventuellt The moniker. De är vad jag gissar nu och jag kommer skriva om hur det blev om en månad eller så.
Stora känslor för nått jag egentligen inte bryr mej om va.. : )
Nu blir det youtube och Varga............

1 kommentar:

Mamma sa...

Sara Varga Var bäst. Men att tävla med tror jag inte på. Sen var det ju inte bara svenska folket som skulle rösta. Jättekonstigt.... Jag tycker de alltid ska skicka sämsta låten för det blir så himla dyrt att ha skiten här. Hmmm youtube och Varga var en bra idé