lördag 5 mars 2011

Lång väntan

Vila vila vila.. de är svårt men jag försöker. Min sjukdom verkar inte vílja ge sej och jag tröttnar snabbt på att sitta inne och vänta ut den. Igår åkte jag med morfar till Västerås för att handla lite verktyg men idag kämpar jag på än så länge och har stannat inne. När de är skidor på tv så går de fint men de är ju väldigt soligt och fint väder ute också.. .
Att vara sjuk går för mej att jämföra med att vara gravid. Graviditeten är sjukdomen och man bara väntar att den ska gå över så får man ut något gott av de : ) Man är hängig trött och otymplig, ja de stämmer precis!
Vill inte alls avskäcka för de flesta verkar tycka att de är mysigt och härligt men jag fick ju som sagt en mindre depression när jag inte kunde göra kullerbyttor längre. Fy va hemskt de va, de va så jäkla skönt förra sommarn när jag gjorde den första igen : )
Ja då är de bara att fortsätta lämpa på med vilan igen då. . . .

Inga kommentarer: